Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanı altında yer alan dalların yeterliklerini kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen alandır.
ALANIN AMACI
Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanı altında yer alan mesleklerde, sektörün ihtiyaçları, bilimsel ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda gerekli mesleki yeterliklere sahip, gelişmelere uyum sağlayan nitelikli meslek elemanları yetiştirmek amaçlanmaktadır.
HUKUK SEKRETERLİĞİ DALI : Büro makinelerini kullanarak büro yönetimi, büro içi ve dışı iletişimi sağlama, yöneticinin günlük işlerini organize etme, belge hazırlama, dosyalama, dava dosyaları hazırlama, toplantı ve seyahat organize etme bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.
Görevleri
- İş yerinde iletişimi sağlamak.
- Dosyalama ve arşivleme yapmak.
- Yazışma yapmak.
- İş programı hazırlamak ve uygulamak.
- Toplantı organizasyonu yapmak.
- Bilgisayarda dosya oluşturmak.
- Bilgisayarda yazı hazırlamak.
- Dava dosyalarının hazırlanmasına yardımcı olmak.
Haftalık ders çizelgesi için tıklayın...
meb_iys_dosyalar/06/06/119759/dosyalar/2022_04/19091705_buro_9.pdf